joi, 22 noiembrie 2012

My precious

Mai stiti cand povesteam eu ca imi place sa incerc sa fac bijuterii din tot felul de materiale, si cu tot felul de tehnici ?( scrie la rubrica despre ) 

Mereu am vrut sa depasesc bariera de lut polimeric sau pasta modelatoare si a fac bijuterii din ce se fac ele cu adevarat de cand lumea : din metal! Soarta m-a ajutat si citind blogul Mihaelei am descoperit ca ea va incepe un curs de bijutier. Am deschis repede mailul si i-am cerut amanunte, iar ea a fost foarte draguta si mi-a dat toate informatiile necesare.

Si asa am inceput si eu sa ma joc cu focul si metalul incins. Si m-am indragostit. Imi tocesc degetele de la pilit ( o sa pot in curand sa dau spargeri ca nu o sa mai am amprente) , ma inegresc de la lustruit si traforez cu spor . Imi pace sunetul de metal incins scufundat in vitrex...

Va voi prezenta primele inele care sunt destul de demne sa poata fi purtate. Sunt din alama reazlizate in totalitate manual.



Inel sageata din alama cu grosimea de 1 cm. Diametru interior 1,7 cm. 50 lei.


Inel din alama cu o margica din ametist fixata cu rasina incolora. Diametru inel : 1, 7 cm. 65 lei. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine