duminică, 11 martie 2012

Comenzi, comenzi.

In aceasta lunga perioada in care nu ati mai auzit de mine, am stat si am lucrat la o comanda primita de la Timisoara. Aici sunt creatiile mele, sper sa va placa :D.

Cercei cu un sat, intr-o noapte de iarna. 15 lei.

Set cu maci : 15 lei
Separat, inelul este 10 lei, iar cerceii cu surub tot 10 lei.

Cercei cu tema egiptului: pe un cercel se afla Ochiul lui Horus iar pe celalalt este Ankh (crucea egipteana) . 20 lei.


Pentru fanii artei lui Monet, cercei cu peisaje sau femei cu umbrele. 10 lei

Brosa cu Marilyn Monroe. 10 lei.

Brosa cu Audrey Hepburn. 10 lei.

Cercei cu Audrey Hepburn. 10 lei

Pandantiv cu Audrey Hepburn. 10 lei.

Inel cu Audrey Hepburn, cadrul este reglabil. 10 lei


Cercei mov cu pisici negre, sper sa poarte noroc. 15 lei.

Un comentariu:

  1. Buna!:) Am gasit pe acest blog niste cercei care mi au placut foarte mult si voiam sa te intreb daca ai putea face o brosa dupa acel model. Astept raspuns si iti doresc o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Despre mine