luni, 24 februarie 2014

Jocul cu lemn si foc

Sau pirogravura... :)

Cum am ajuns sa ma indeletnicesc si cu asa ceva? Pai, noroc ca am prieteni saritori si generosi.

La un targ de Craciun am vazut niste decoratiuni din lemn tare frumoase, taiate cu laser. Dorind sa aflu mai multe despre ele, l-am sunat pe Mihai care s-a ocupat de tamplarie si avea habar. Nu numai ca a venit sa vada despre ce e vorba, dar a doua zi s-a infiintat cu un aparat vechi de pirogravura pe care mi l-a daruit. Pur si simplu :))

Iata dihania :


Deci nu e cel mai modern stilou de pirogravura, dar imi e drag asa cum e, fiindca e un dar oferit cu bucurie si m-am obisnuit sa lucrez cu el si a inceput sa imi placa mult.

Pe aceasta cale vreau sa spun, MULTUMESC MIHAI!

Si acum, fiindca am promis ca o sa il folosesc cu spor, iata ce a iesit: martisoare -brosa, pirogravate pe rondele de lemn din padure, feliate, finisate cu vopsea acrilica si un strat subtire de lac pe baza de apa.
Iar pentru a spori impresia artistica le-am facut si niste cartonase-felicitare.
Pretul unei brose este de 10 lei si inlude felicitarea si un pliculet.

Care e preferata voastra?












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine